Sekretarz Miasta - Grzegorz Frugalski

| kategoria: Kierownictwo Miasta   drukuj poleć
loading..
 

Sekretarz Miasta realizuje następujące zadania  związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Urzędu Miasta:

-          organizuje obsługę Kolegium Kierownictwa Urzędu Miasta

-         współdziałając z Kierownictwem Urzędu Miasta, zapewnia sprawność organizacyjną Urzędu

-         koordynuje realizację polityki kadrowej ustalonej przez Prezydenta Miasta

-         organizuje obsługę organizacyjno-biurową Rady Miejskiej

-         gospodaruje funduszem wynagrodzeń

-         nadzoruje obieg pism i dokumentów

-         organizuje właściwą obsługę oraz informację interesantów

-          koordynuje działania związane z utrzymywaniem i eksploatacją budynków oraz urządzeń technicznych Urzędu

-         prowadzi sprawy związane z informatyzacją Urzędu

-          koordynuje działania związane z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciwpożarową

Sekretarzowi Miasta podlegają następujące komórki Urzędu Miasta:

  • Wydział Spraw Obywatelskich
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • Biuro Rady Miejskiej
  • Wydział Administracyjno – Gospodarczy
  • Wydział Organizacyjny i Informatyzacji
  • Wydział Spraw Pracowniczych
  • Samodzielne Stanowisko ds. BHP
  • Biuro Obsługi Interesantów – w sprawach organizacyjnych

  

Al. Zwycięstwa 20, pok. 207, 207D
Sekretariat: tel. (32) 296-0-547; 296-0-548;
e-mail: organizacyjny@um.sosnowiec.pl
e-mail: sekretarz@um.sosnowiec.pl

 

  • 17
  • maja 2024Piątek
Imieniny: Weronika, Paschalis, Herakliusz, Sławomir, Bruno
Pogoda:
  • 20oCTeraz
  • 21oCJutro
  • 24oCPojutrze
OZE dla mieszkańców
Jakość powietrza
Zostaw 1% w Sosowcu



ŚKUP

BeePathNet - Pszczela Ścieżka